Jei susidomėjote mūsų pasiūlymu prašome įdėmiai perskaityti 

KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KRITERIJAI

  • Atsakingumas (atsakomybė už savo veiksmus siekiant, kad planai ir veiklos rodikliai būtų įvykdyti laiku ir naudojant efektyvius įrankius) 
  • Vadovo nurodymų vykdymas
  • Loginis mąstymas 
  • Pareigingumas (užduotys atliekamos nustatytu laiku,pasiteisinimas nepadariau dėl kažkokios priežasties netinka – nenurodžius pabandytų keliu sprendimo variantų)
  • Greita orientacija (momentinis problemos identifikavimas ir sprendimo variantų pasiūlymas)
  • Sugebėjimas greitai įsisavinti informaciją/greitas mokymasis (Mokėti valdyti tinklapio įrankius)
  • Atidumas/Kruopštumas ( Nedaryti smulkių pasikartojančių klaidų)
  • Mandagus bendravimas su aplinkiniais;
  • Atliekamų darbų greitis (kaip greitai atlieka atskiras operacijas);
  • Sąžiningumas (ataskaita apie atliktą darbą pažymima tik tada, kai darbas atliktas);
  • Savarankiškumas sugeba pats susidėlioti veiksmų planą ir jį koreguoja ir vykdo

INTERNETO MARKETINGO VADOVO atliekamas procesas

Atliekamos funkcijos: 1.Klientų pritraukimas (leads) 2.Prekių krepšelio analizė 3.Klientų segmentacija 4.Veiksmų, akcijų planavimas 5.Veiksmų, akcijų vykdymas 6.Rezultatų analizė 7.Vertinimas, išvados, pasiūlymai, veiksmai

 ATSAKOMYBĖS

  1. Pagrindinių produktų kategorijų atrinkimas
  2. Marketingo strategijos sukūrimas pagrindinėms produktų kategorijoms (Proceso optimizavimas ir įgyvendinimas).

3.. Maksimalus atvestas kokybiškų Kontaktų kiekis už minimalią kainą (pastovus Kontaktų srauto didėjimas) 

  1. Sukurtas atskiras ir veikia marketingo piltuvėlis (su visais ”prisilietimo” taškais) kiekvienoje produktų kategorijoje.
  2. Tikslinės auditorijos išskyrimas ir panaudojimas pozicionavimui
  3. Google Analytics ir Adwords resursų panaudojimas įmonės veiklos efektyvinimui 
  4. Įgyvendinti įmonės marketingo strategijas ir planus (Proceso tobulinimas)
  5. Suradimas ir įvedimas naujų marketingo įrankių ir kanalų 
  6. Imonės produktų pasiekiamumo platinimas socialiniuose tinkluose, bloguose ir kituose informaciniuose resursuose.
  7. Reklaminių akcijų planavimas ir įgyvendinimas 
  8. Elektroninių laiškų siuntimo organizavimas
  9. Esamos sukauptos informacijos apžvalga ir panaudojimas rezultatams gerinti
  10. Marketingo tikslų nustatymas, ju įgyvendinimas ,planų vykdymas
  11. Klientų duomenų bazės plėtimas ir rezultatų iš jos ‘’išspaudimas’’
  12. Analizuoti tinklapio lankomumo rodiklius ir reaguoti efektyviais veiksmais jų pagerinimui 
  13. Savalaikis einamų rezultatų ataskaitų pateikimas
  14. Lojalumo sistemos kūrimas ir įgyvendinimas

PAGEIDAUTINOS SAVYBĖS

1. Konfliktų vengimas
2. Prioritetai (Klientų ir darbų skirstymas pagal galimą maksimalų rezultato pasiekimą)
3. Atsparumas stresui (nenusimena, jei išgirsta ne);
4. Veržlumas, atkaklumas, tikslo siekimas;
5. Savarankiškumas (gebėjimas susidėlioti prioritetus ir pabaigti darbus);
6. Motyvacija (turi turėti savo asmeninį tikslą);
7. Noras kelti savo kvalifikacijos lygį
8. Pasitikėjimas savimi.

Turėtų būti ramus žmogus, orientuotas į procesų vykdymą. Diplomatiškas, nekonfliktiškas, lengvai bendraujantis. Vengiantis skubos darbe ir sprendimų priėmime.

Reikiamos savybės:

  • Išprusimas;
  • Kūrybiškumas
  • Darbštumas;
  • Noras mokytis;
  • Atidumas;
  • Pasverta drąsa;
  • Atsakingumas;
  • Noras kelti savo kvalifikacijos lygį
  • Turėtų būti ramus žmogus, orientuotas į procesų vykdymą. Lengvai bendraujantis. Vengiantis skubos darbe ir sprendimų priėmime. Atsakingai žiūrintis į prisiimtus įsipareigojimus.

Darbuotojo sukuriamas rezultatas:

Sukuriama sistema kuri pritraukia didelį tikslinių kontaktų srautą kuriems suprantama mūsų sukuriama nauda

Pageidautinos valdomos kompetencijos

  • Žino ir naudoja Google analytics, Adwords kitas internetinio marketingo programas
  • Sugeba kurti istorijas įtraukiančias klientus į dialogą
  • Socialinių medijų vystymo supratimas (Facebook, Youtube, Instagram ir kt.) 
  • Supranta apie rinkos tyrimų atlikimo metodikas ir tyrimų analizę;
  • Klientų segmentavimo įgūdžiai
  • Strategijos ar kliento kelio kiekvieno produkto segmento sudarymo įgūdžiai
  • Tiesioginis marketingas
  • Veiksmų plano ir biudžeto sudarymas

Vaidmuo

Valdo įmonės klientų pritraukimo procesą ir mechanizmą. Žino kokiu būdu tai padaryti. Suskaičiuoją ir suplanuoją savo veiksmus ir biudžetą, jo laikosi. Ieško galimybių padaryti savo ir įmonės veiklą efektyvesne, mažinti kaštus. Teikia pasiūlymus vadovybei ir pardavimo skyriui kaip padidinti pardavimų apimtis. Prognozuoja planuojamų veiksmų efektą ir sugeba jį išmatuoti.

 

VEIKLOS VERTINIMO KRITERIJAI

KPI

  • Ateinančių į tinklapį Klientų kiekis
  • Pardavimų konversija
  • Esamų klientų pakartotiniai pirkimai
  • Naujų klientų srauto didėjimas
  • Kliento pritraukimo kaina
  • Užsakymo savikaina
  • Pardavimų augimas
  • A/S (Advertising to sales) — % reklamos biudžeto su pardavimais santykis
  • Marketingo plano vykdymas %

Jūsų gebėjimai:

  • Pilnas pasinėrimas į vykdomą projektą.
  • Planavimas, planų vykdymo kontrolė , kokybės kontrolė.
  • Tikslų nustatymas išoriniams vykdytojams (programuotojai, reklaminiai skelbimai, dizaineriai, kita)
  • Maksimaliai informuoti apie projekto tėkme ne tik klientą bet ir vesti projekto vykdymo žurnalus.
  • Pavaldžių darbuotojų darbo efektyvumo priežiūra. 
  • Paslaugų ir vidaus užduočių verslo procesų kūrimas
  • Projektų valdymo taisyklių sudarymas, darbas su kliento užduotimis. 
  • Komandos (padėjėjų,projektų vykdytojų,dizainerių,vykdymo platformų) suradimas.
  • Mokėjimas analizuoti informaciją ir pateikti argumentuotas išvadas ir pasiūlymus, naujus sprendimus. Taip pat žinoti ir galėti tuos sprendimus įgyvendinti.
  • Prieš užduodant klausimą pasidomėti ką į tai atsako Google (ne tik lietuvių kalba)
  • Rinkos kainų analizė. Savikainos, (išlaidų ir kitų kaštų) paskaičiavimas

Reikalavimai darbuotojui: 

  • Darbo patirtis panašiose pareigose nuo 3 metų (pageidautina) 
  • Suprasti verslo procesų reikšmę, žinoti verslo tikslus. 
  • Mokėti savarankiškai pasirinkti įrankius užduočių įgyvendinimui.
  • Turėti supratimą apie TVS:  WordPress,
  • Būti susipažinus su HTML и CSS galimybėmis.
  • Būti susipažinus su Google Analytics, Facebook Business Manager,Google Adwords.
  • Noras tobulėti, kaupti žinias apie marketingo panaudojimo įmonių veikloje
  • Mokėti skaičiuoti ne darbo valandas o naudą kurią atneša jūsų atliktas darbas.
  • Svarbu: žinoti kuo skiriasi CPA ir CTA, kas tai ROI,A/B test, konversija, lead, retargeting, KPI, Sales funnel (jei tam jums reikia Google pagalbos negaišinkite nei savo nei mūsų laiko)

Jei vis dar domina mūsų pasiūlymas prašome užpildyti formą ir mes su jumis susisieksime 🙂

[contact-form-7 id=”266474″]

Kaip mus galima rasti? https://www.lenkijosbaldai24.lt/kontaktai/