Logistika

Jei susidomėjote mūsų pasiūlymu prašome įdėmiai perskaityti 

KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KRITERIJAI

  • Atsakingumas (atsakomybė už savo veiksmus siekiant, kad planai ir veiklos rodikliai būtų įvykdyti laiku ir naudojant efektyvius įrankius) 
  • Vadovo nurodymų vykdymas
  • Loginis mąstymas 
  • Pareigingumas (užduotys atliekamos nustatytu laiku,pasiteisinimas nepadariau dėl kažkokios priežasties netinka – nenurodžius pabandytų keliu sprendimo variantų)
  • Greita orientacija (momentinis problemos identifikavimas ir sprendimo variantų pasiūlymas)
  • Sugebėjimas greitai įsisavinti informaciją/greitas mokymasis (Mokėti valdyti tinklapio įrankius)
  • Atidumas/Kruopštumas ( Nedaryti smulkių pasikartojančių klaidų)
  • Mandagus bendravimas su aplinkiniais;
  • Atliekamų darbų greitis (kaip greitai atlieka atskiras operacijas);
  • Sąžiningumas (ataskaita apie atliktą darbą pažymima tik tada, kai darbas atliktas);
  • Savarankiškumas sugeba pats susidėlioti veiksmų planą ir jį koreguoja ir vykdo

SANDĖLIO/LOGISTIKOS VADOVO atliekamas procesas

1. Sklandus,greitas informacijos patikrinimas ir užsakymo patvirtinimas klientui.

2. Greitas, tikslus užsakytų prekių perdavimas Tiekėjui.

3. Išsamus informacijos apie užsakymo eigą pateikimas klientui

4. Užsakytų prekių pristatymas klientui per greičiausiai įmanomą laiką ir su optimaliausiais kaštais.

 1. Esamų prekių informacijos tikslinimas

2. Naujų prekių į tinklapį užkrovimas

3. Klientų problemų su Broku ir Grąžinimu sprendimas taip,kad klientas liktu patenkinas aptarnavimu.

4. Dokumentacijos apskaitai suvedimas ir perdavimas.

5. Sandėlio likučių stebėjimas, sandėlio tvarkos palaikymas.

ATSAKOMYBĖS

1. Greitas informacijos pateikimas pirkėjams apie prekės pristatymą

2. Greitas tikslus prekių pristatymas

3. Greitas garantinių ir brokų sutvarkymas

4. Pastovus tikslus sandėlio likučių stebėjimas

5.. Senų prekių informacijos atnaujinimas

PAGEIDAUTINOS SAVYBĖS

1. Konfliktų vengimas
2. Prioritetai (Klientų ir darbų skirstymas pagal galimą maksimalų rezultato pasiekimą)
3. Atsparumas stresui (nenusimena, jei išgirsta ne);
4. Veržlumas, atkaklumas, tikslo siekimas;
5. Savarankiškumas (gebėjimas susidėlioti prioritetus ir pabaigti darbus);
6. Motyvacija (turi turėti savo asmeninį tikslą);
7. Noras kelti savo kvalifikacijos lygį
8. Pasitikėjimas savimi.

Turėtų būti ramus žmogus, orientuotas į procesų vykdymą. Diplomatiškas, nekonfliktiškas, lengvai bendraujantis. Vengiantis skubos darbe ir sprendimų priėmime.

Reikiamos savybės:

  • Išprusimas;
  • Kūrybiškumas
  • Darbštumas;
  • Noras mokytis;
  • Atidumas;
  • Pasverta drąsa;
  • Atsakingumas;
  • Noras kelti savo kvalifikacijos lygį
  • Turėtų būti ramus žmogus, orientuotas į procesų vykdymą. Lengvai bendraujantis. Vengiantis skubos darbe ir sprendimų priėmime. Atsakingai žiūrintis į prisiimtus įsipareigojimus.

Darbuotojo sukuriamas rezultatas:

Patenkintas pristatymu klientas

Vaidmuo

Valdo prekių uždssakymo ir gavimo procesą .Žino kokiu būdu tai padaryti. Suskaičiuoją ir suplanuoją savo veiksmus ir biudžetą, jo laikosi. Ieško galimybių padaryti savo ir įmonės veiklą efektyvesne, mažinti kaštus. Teikia pasiūlymus vadovybei ir pardavimo skyriui kaip padidinti pardavimų apimtis. Prognozuoja planuojamų veiksmų efektą ir sugeba jį išmatuoti.

 

VEIKLOS VERTINIMO KRITERIJAI

KPI

  • Išsiųstų per mėnesį užsakymų savikaina
  • Sukurtų / atnaujintų prekių kiekis

Jūsų gebėjimai:

  • Pilnas pasinėrimas į vykdomą projektą.
  • Planų vykdymas
  • Maksimaliai informuoti apie užsakymo eigą 
  • Paslaugų ir vidaus užduočių verslo procesų kūrimas
  • Mokėjimas analizuoti informaciją ir pateikti argumentuotas išvadas ir pasiūlymus, naujus sprendimus. Taip pat žinoti ir galėti tuos sprendimus įgyvendinti.
  • Prieš užduodant klausimą pasidomėti ką į tai atsako Google (ne tik lietuvių kalba)
  • Savikainos, (išlaidų ir kitų kaštų) paskaičiavimas

Reikalavimai darbuotojui: 

  • Darbo patirtis nuo 2 metų
  • Suprasti darbo  procesus
  • Greitas ir tikslus darbo procesų vykdymas
  • Savarankiškai organizuoti optimalius prekių pristatymo klientams maršrutus
  • Sugebėti komunikuoti su klientais: Perskambinti klientams ir susitarti apie prekių pristatymo laikus ir  laikytis susitarimų
  • Mokėti Skaičiuoti ne darbo valandas o baldų pakuotes priklausančias konkrečiam užsakymui
  • Sugebėti pristatyti teisingai užpildytus dokumentus  ir pinigus į buhalterijai
  • Iškilusių problemų savarankiškas sprendimas optimizuojant kaštus
  • Gebėti tiksliai organizuoti sandėlio prekių apskaitą.

Jei vis dar domina mūsų pasiūlymas prašome užpildyti formą ir mes su jumis susisieksime 🙂

[contact-form-7 id=”266474″]

Kaip mus galima rasti? https://www.lenkijosbaldai24.lt/kontaktai/