KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KRITERIJAI
- Komunikabilumas (moka ir nebijo kalbėti, mandagumas);
- Atsakingumas (atsakomybė už savo veiksmus siekiant,kad kliento problema būtų sprendžiama iš 1 karto ir naudojant efektyvius įrankius)
- Vadovo nurodymų vykdymas
- Loginis mąstymas
- Pareigingumas (užduotys atliekamos nustatytu laiku,pasiteisinimas nepadariau dėl kažkokios priežasties netinka – nenurodžius pabandytų keliu sprendimo variantų)
- Greita orientacija (momentinis problemos identifikavimas ir sprendimo variantų pasiūlymas)
- Sugebėjimas greitai įsisavinti informaciją/greitas mokymąsis (Mokėti valdyti tinklapio įrankius)
- Atidumas/Kruopštumas ( Nedaryti smulkių pasikartojančių klaidų)
- Atsparumas stresui (Iškilus konfliktinei situacijai su klientu sugebėti pasinaudoti tam skirtais įrankiais)
- Mandagus bendravimas su klientais;
- Atliekamų darbų greitis (kaip greitai atlieka atskiras operacijas);
- Užklausų skirstymas, atliekamų darbų kokybė (Daromi išsamūs įrašai į korteles, darbai atliekami laiku ir klientai aptarnaujami mandagiai);
- Sąžiningumas (ataskaita apie atliktą darbą pažymima tik tada, kai darbas atliktas);