Jei susidomėjote mūsų pasiūlymu prašome įdėmiai perskaityti ir perklausyti informaciją

KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KRITERIJAI

  • Komunikabilumas (moka ir nebijo kalbėti, mandagumas);
  • Atsakingumas (atsakomybė už savo veiksmus siekiant,kad kliento problema būtų sprendžiama iš 1 karto ir naudojant efektyvius įrankius) 
  • Vadovo nurodymų vykdymas
  • Loginis mąstymas 
  • Pareigingumas (užduotys atliekamos nustatytu laiku,pasiteisinimas nepadariau dėl kažkokios priežasties netinka – nenurodžius pabandytų keliu sprendimo variantų)
  • Greita orientacija (momentinis problemos identifikavimas ir sprendimo variantų pasiūlymas)
  • Sugebėjimas greitai įsisavinti informaciją/greitas mokymąsis (Mokėti valdyti tinklapio įrankius)
  • Atidumas/Kruopštumas ( Nedaryti smulkių pasikartojančių klaidų)
  • Atsparumas stresui (Iškilus konfliktinei situacijai su klientu sugebėti pasinaudoti tam skirtais įrankiais)
  • Mandagus bendravimas su klientais;
  • Atliekamų darbų greitis (kaip greitai atlieka atskiras operacijas);
  • Užklausų skirstymas, atliekamų darbų kokybė (Daromi išsamūs įrašai į korteles, darbai atliekami laiku ir klientai aptarnaujami mandagiai);
  • Sąžiningumas (ataskaita apie atliktą darbą pažymima tik tada, kai darbas atliktas);

KLIENTŲ APTARNAVIMO Administratoriaus-vadybininko atliekamas procesas

1. Užsakymų stebėjimas 2. Broko, neatitikimų stebėjimas – sprendimas  3. Komunikacija pristatymo klausimais su klientais 4. Komunikacija su logistika  5. Dokumentų buhalterijai pateikimas

DARBUOTOJO PAREIGOS:

1. Darbas su laiškų siuntimu / naujienlaiškiu siuntimas
2. Esamos sukauptos informacijos panaudojimas.
3. Greitai atsakinėti į klientui iškilusius klausimus
4. Kokybiškai pildyti KK(Kliento korteles)
5. Atsakyti į klientų ir kolegų klausimus susijusius su vienais ar kitais vykdomais veiksmais
6. Vykdyti prisiimtus įsipareigojimus
7. Kelti savo kvalifikacijos lygį
8. Vykdyti numatytas procedūras

PAGEIDAUTINOS SAVYBĖS

1. Konfliktų vengimas
2. Prioritetai (Klientų ir darbų skirstymas pagal galimą rezultato pasiekimą)
3. Atsparumas stresui (nenusimena, jei išgirsta ne);
4. Veržlumas, atkaklumas, tikslo siekimas;
5. Savarankiškumas (gebėjimas susidėlioti prioritetus ir pabaigti darbus);
6. Motyvacija (turi turėti savo asmeninį tikslą);
7. Noras kelti savo kvalifikacijos lygį
8. Pasitikėjimas savimi.

Turėtų būti ramus žmogus, orientuotas į procesų vykdymą. Diplomatiškas, nekonfliktiškas, lengvai bendraujantis. Vengiantis skubos darbe ir sprendimų priėmime.

Darbuotojo atliktas rezultatas:

Padeda greitai klientams gauti informaciją apie užsakymo vykdymą/sprendžia iškilusias problemas


Pareigybės sukūrimo reikalingumas:

KLIENTŲ APTARNAVIMO ADMINISTRATORIUS

– tai darbuotojas atsakingas ,už pagalbą klientui suteikiant greitą tikslią informaciją apie užsakymo eigą. Iškilusių klientams problemų sprendimas

Rezultatas kurio tikimės iš darbuotojo:    

                                                       1. Greitas klientui iškilusių klausimų išsiaiškinimas (problemos identifikavimas) 
                                                       2. Kokybiškas, savalaikis informacijos klientui pateikimas.
                                                       3. Klientų užklausų / Kontaktų mažinimas.
                                                       4. Tikslus užsakymų perdavimas tiekėjams.

DARBUOTOJO SUKURIAMAS PRODUKTAS – REZULTATAS:

 Sklandžiai veikianti užsakymų stebėjimo, vykdymo ir dokumentacijos tvarkymo sistema

Darbo metu atliekamos procedūros:

1.1. Bendravimas telefonu;

1.1.1. Pasisveikinimas kai klientas skambina;

1.1.2. Pasisveikinimas kai mes perskambiname klientui;

1.2. Bendravimas el.paštu;

1.2.1. Pasisveikinimas el.paštu;

1.2.2. Reakcija į akcijinių pasiūlymų atsiliepimus;

1.2.3. Šabloninių laiškų naudojimas;

1.3. Bendravimas gavus užsakymą internetinėje svetainėje;

1.3.1. Pasisveikinimas gavus užsakymą per internetinę svetainę;

1.3.2. Reakcija į akcijinių pasiūlymų atsiliepimus;

1.4. Bendravimas skype ir kitomis programomis;

1.4.1. Pasisveikinimas kai klientas skambina;

1.5. Bendravimas gyvai klientui atvykus;

1.5.1. Kliento priėmimas jam atvykus į biurą;

  1. Kontakto poreikių išsiaiškinimas;

             2.1. Poreikių išsiaiškinimas;

2.1.1. Poreikių išsiaiškinimas bendraujant telefonu ir suvedimas į KK;

2.1.2. Poreikių išsiaiškinimas bendraujant el. paštu ir suvedimas į KK;

2.1.3. Poreikių išsiaiškinimas bendraujant skype ir kitomis programomis ir suvedimas į KK;

2.1.4. Poreikių išsiaiškinimas bendraujant klientui atvykus į biurą ir suvedimas į KK;

2.1.5. Bendravimas su klientu kai kreipiamasi dėl broko ar neatitikimų;

Kaip mus galima rasti? https://www.lenkijosbaldai24.lt/kontaktai/

Jei vis dar domina mūsų pasiūlymas prašome užpildyti formą ir mes su jumis susisieksime 🙂

[contact-form-7 id=”266474″]