Sveiki atvykę į mūsų baldų elektroninės parduotuvės DUK skyrių! Esame čia, kad pateiktume atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų produktus, paslaugas ir politiką. Jei turite kitų čia neaptartų klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
D.U.K.
Pristatymo politika gali skirtis priklausomai nuo jūsų vietos ir prekės dydžio. Dažnai siūlome nemokamą tam tikrų produktų ar užsakymo verčių pristatymo reklamą. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. mūsų pristatymo puslapį arba ieškokite produkto puslapyje konkrečios pristatymo informacijos.
Priimame įvairius mokėjimo būdus, įskaitant kredito / debeto korteles ,banko pavedimus ir grynais pinigais pristatymo metu. Apmokėjimo proceso metu matysite galimas mokėjimo parinktis.
Didžiąją dalį baldų pristatome nesurinktus, pakuotėse. Baldų pakuotėse rasite išsąmias baldų surinkimo instrukcijas kurių pagalba nesunkiai galėsite baldus surinkti patys.
Norime, kad pirkiniu būtumėte visiškai patenkinti. Jei nesate patenkinti savo užsakymu, susisiekite su mumis per 14 dienų nuo prekės gavimo.
Sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes:
Dauguma mūsų parduodamų baldų gaminami pagal kliento užsakymą (spalva,medžiaga ir t.t), todėl šiems baldams galioja užsakomų prekių grąžinimo taisyklės.
grąžinama kokybiška prekė turi būti nepažeista ir su nepažeista pakuote pakuotės gali būti atidarytos tiek kad galima būtų apžiūrėti prekės spalvą, komplektaciją ir t.t)
prekė privalo būti tos pačios komplektacijos kaip ir įsigijimo metu
kokybiškų, tačiau bandytų surinkti ar surinktų baldų grąžinti negalima;
Taip, mes dažnai taikome nuolaidas ir akcijas. Norėdami gauti naujausius pasiūlymus, galite užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį arba sekti mūsų socialinės žiniasklaidos kanalus.
Jei jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, galite jį atšaukti. Prašome kuo greičiau susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad patikrintumėte užsakymo būseną ir pateiktumėte prašymą atšaukti.
Kaip elektroninė parduotuvė, daugiausia dirbame internetu, todėl galime pasiūlyti konkurencingas kainas ir pasiekti klientus visame pasaulyje. Mes neturime fizinių mažmeninės prekybos vietų, tačiau mūsų svetainė sukurta taip, kad būtų patogiai ir informatyviai apsipirkti.
Jei prekės nėra sandėlyje, galite užsiregistruoti ir gauti pranešimą, kad būtumėte informuoti, kai ji vėl bus prieinama. Arba galite susisiekti su mūsų palaikymo komanda, kuri gali nurodyti numatomą atsargų papildymo datą.
Taip, visiems savo baldams suteikiame standartinę 24 mėn. garantiją. Garantijos trukmė ir aprėptis gali skirtis priklausomai nuo gaminio ir gali siekti 36 mėn.. Dėl konkrečios garantijos informacijos žr. gaminio puslapį arba susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Tikimės, kad šie D.U.K. buvo naudingi! Jei turite daugiau klausimų ar reikia pagalbos, nedvejodami susisiekite su mumis. Laimingo apsipirkimo!